Слухачам курсів пропонується вивчити початки програмування Python або С. На основі отриманих знань можна приступати до вивчення C#, WEB програмування/
У процесі навчання учні навчаться писати свої перші програми і свої перші сайти.
ОСНОВИ ПРОГРАМУВАННЯ НА PYTHON -156 год
Введення та виведення даних
Створення простих програм.
Графічне середовище. Малювання.
Цикл із лічильником.
Вкладені цикли.
Операції зі змінними та числами.
Керування потоком. Розгалуження за умовами.
Логічний тип даних. Оператори порівняння.
Умовні оператори.
Цикли з умовою.
Створення рядків. Основні дії з рядковими даними.
Списки. Кортежі. Словники.
Створення функцій користувача.
Створення ігор.
ОСНОВИ ПРОГРАМУВАННЯ НА С -156 год
- Знайомство із середовищем.
Робота з кольором. Формати виведення на екран
Вбудовані функції.
Змінні та їх типи. Введення данних.
Циклічні обчислення із лічильником
Робота в графічному середовищі
Функції обробки чисел
Розгалуження дій за умовами
Цикли за умовою.
Процедури та функції.
Робота з текстовими джанними
Модулі та їх використання
Масиви та їх обробка.
Робота із записами.
Використання рекурсивних алгоритмів.
Створення та обертання фігур.
Графіки в полярних координатах
Робота із файлами різних типів.
WEB ПРОГРАМУВАННЯ – 156 год.
- У цьому курсі розглядаються принципи створення Web-сторінок для подальшої їх публікації в Internet.1. HTML
Тегі HTML-документу.
Форматування тексту web-сторінки.
Списки
Посилання
Малюнки
Таблиці.
Фрейми
META-дескриптор, як спосіб управління http-протоколом.
Використання форм.
2. Таблиці каскадних стилів СSS
Базові поняття.Каскадування.
Основні стилі і їх властивості. Властивості шрифту.
Способи завдання кольорів елементів.
Властивості і оформлення тексту.
Модель форматування.
Властивості кордонів.Оформлення рамок. Колір і стиль кадру.
Властивості ширини елементів та взаєморозташування елементів.
Властивості – класифікації. Властивості списків.
Позиціонування. Абсолютні та відносні координати.
Статичні фільтри. Завдання типу курсору миші.3. Java Script
Розміщення скриптів. Елементи JavaScript у параметрах тегів html. Опції.
мова ядра JavaScript. Змінні та літерали. Вирази та оператори. Оператори керування. Оператори вибору. Оператори циклу. Маніпулювання об’єктами.
Таймери. Стандартні об’єкти та функції.
Структура документа.
Фрейми. Навігаційні панелі.
Створення та параметри вікон.
Динамічне створення документів. Рядок стану. Прокручування.
Форми.
Зображення на веб-сторінці.Macromedia Flash та Action Script
Інструменти Flash для створення зображення.
Бібліотека. Типи символів. Створення твінінгу.
Робота з мувіками і шарами.
Робота з кнопками.
Інші види твінінгу. Особливості використання shape tween.
Засоби креативу.
Сіквенси.
Базові дії та дії в мувіку. Експертний режим.
Використання змінних.
Динамічний текст.
Умови. Концепція циклу кадру.
Створення драгабельного мувіка. Створення мувіка, керованого з клавіатури.
Робота з файлами.
Візуальне програмування на С# -156 год.
Дозволяє створювати найрізноманітніші програми: від найпростіших одновіконних додатків до програм керування розподіленими базами. До складу пакета включено різноманітні утиліти, що забезпечують роботу з базами даних, XML-документами, створення довідкової системи, вирішення інших завдань.
- Створення програми. Структура додатка;
- Візуальне програмування;
- Поняття властивостей, подій, методів;
- Динамічне програмування (створення об’єктів);
- SDI та MDI додатки;
- Створення своїх класів (успадкування, поліморфізм, інкапсуляція);
- Створення своїх VCL компонентів;
- Створення DLL;
- Поняття потоків;
- Робота з API;
- Робота з реєстром;
- СУБД (ADO / mySQL);
- Створення баз, запитів, звітів.